sâmbătă, 18 mai 2013

Un lacăt premiat


"„Are două urechi care se fixează pe toc şi nu pot fi tăiate decât cu flexul. Din punctul meu de vedere prezintă şi foarte multe avantaje, protejează tija lacătului şi este făcut în aşa fel încât să nu plouă în el, iar acest lucru îi prelungeşte durata de viaţă. Am lucrat trei ani la acest proiect şi sunt bucuros că munca mea a fost răsplătită la Salonul Internaţional de Invenţii de la Geneva, acolo unde am primit medalia de argint pentru descoperirea făcută. Este adevărat că este foarte greu să reuşeşti la noi în ţară să introduci acest produs pe piaţă în serii mari, dar niciodată să nu zici niciodată. Nu mă grăbesc şi aştept oferte din partea firmelor interesate care vor să producă lacătul compact destinat împiedicării hoţilor“, a spus Ioan Boarnă."
articol publicat în Adevărul

Lacătul a fost brevetat în România în 2010 si anul acesta a luat medalia de argint la Salonul Internaţional de Invenţii de la Geneva. După cum era de aşteptat, propunerile de cumpărare a brevetului au început deja să apară, în special din partea companiilor germane.
Sursa foto: OSIM
  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu